Ponad 6 ton ubrań zebrała firma CDRL, właściciel marki Coccodrillo w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. Pieniądze pozyskane ze zbiórki odzieży oraz akcji „Torba Pełna Pomocy” zasiliły konto fundacji Mam Marzenie – w sumie zostało przekazanych już ponad 450 tys. zł. Spółka od początku swojej działalności czynnie wspiera społeczne inicjatywy i angażuje się w działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
- Wspieranie akcji dobroczynnych i pomaganie dzieciom w realizacji ich marzeń jest naszym priorytetem. Zbiórka odzieży, którą prowadzimy wraz organizacją Ubrania do oddania to szansa na nadanie ubraniom drugiego życia, a jednocześnie także wsparcie dzieci, które tego potrzebują. Chcemy zapewniać najmłodszym jak najlepsze warunki i przestrzeń do rozwoju, nie tylko działając na rzecz otoczenia, ale także poprzez dostarczenie im niezapomnianych chwil beztroskiego oraz radosnego dzieciństwa –– komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
Równolegle, trwa akcja „Torba Pełna Pomocy”. Podczas zakupów w Coccodrillo firma zachęca do zakupu ekologicznej, papierowej torby. Środki z ich sprzedaży są przekazywane na rzecz fundacji Mam Marzenie – tylko w II kwartale z tego tytułu na konto tej organizacji trafiło ponad 26 tys. zł.
Od 10 lat CDRL aktywnie wspiera również Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Podczas 30. Jubileuszowego finału, firma wystawiła na licytację m.in. udział w sesji wizerunkowej, dzień w biurze projektowym, stworzenie własnego wzoru na koszulce czy zestaw modnych ubrań, w wersji dla dziewczynki lub chłopca na każdy dzień tygodnia. W 2022 roku, jak co roku, Coccodrillo wylicytowało Złote Serduszko. W 2021 r. marka przeznaczyła na nie ponad 33 tys. zł, w tym roku było to prawie dwukrotnie więcej, bo prawie 60 tys. zł.
#CoccodrilloPomagamy
Szczegóły:
https://www.ubraniadooddania.pl/coccodrillo
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/rekordowa-kwota-zebrana-przez-coccodrillo-w-ramach-akcji-charytatywnej-ponad-450-tys-zl-zasili-konto-fundacji-mam-marzenie